TV Biznes zmienia nazwę na Polsat Biznes i dołącza do rodziny kanałów Polsatu. Stanie się to już 18 lutego. Polsat Biznes to nowe podejście do telewizji biznesowej w Polsce - to kanał biznes & life. Na antenie zobaczymy nie tylko najważniejsze wydarzenia gospodarcze z kraju i ze świata, bieżące doniesienia giełdowe czy analizy cenionych ekonomistów. Polsat Biznes to również przewodnik po stylu życia skierowany do wszystkich ludzi związanych ze środowiskiem biznesowym w Polsce.
Zródło: Polsat |
|
Salar Kamangar, prezes You Tube zapowiedział wprowadzenie płatnych kanałów wideo na wiosnę tego roku.Przewidywany koszt miesięcznego abonamentu, to od $1 do $5. Dodatkowo ma być udostępniony płatny dostęp do biblioteki VOD oraz transmisji na żywo z epizodycznych wydarzeń. Posunięcie to ma odciągnąć uwagę producentów kontentu i reklamodawców od tradycyjnych linearnych kanałów telewizyjnych, na rzecz platform oferujących serwisy VOD.
Nie jest do końca wiadomo, jakie kanały będą na starcie projektu, ale przepuszcza się, że You Tube będzie głównie polegać na sprawdzonych firmach, które mają doświadczenie w budowie i rozwoju platform wideo, takich jak Machinima, Maker Studios czy Fullscreen.
You Tube traktuje ten projekt bardziej jako eksperyment, tak jak to miało miejsce na starcie serwisów wypożyczalni wideo w 2010. Początkowo liczba oferowanych kanałów będzie mała, około 25. Podział zysków z reklam będzie 45-55, podobnie jak w bieżącym serwisie You Tube. Partnerzy będą mieli także opcje umieszczania reklam w swoich kanałach, ale do końca nie jest jasne, jaki model zostanie przyjęty. |
|
Jak informuje Satkurier.pl, odbyły się pierwsze spotkania informacyjne nowo powstającej platformy NC+, z połaczenia "N" i CYFRA+. Na spotkaniach, które się odbyły w Poznaniu, Warszawie i Katowicach, poruszono najważniejsze kwestie, a mianowicie:
- Sieć dealerska zostanie zredukowana z 1800 punktów obu platform, do 1200 punktów sprzedaży. Pozostaną tylko te najlepsze z obu dotychczasowych platform.
- Wymiana anten. Jest planowana akcja promująca wymianę anten dla aktywnych abonentów z 60cm i 70 cm, kupionych w zestawach, na anteny 80cm, zaopatrzone w logo NC+.
- Wymiana dekoderów. Planowana jest wymiana dekoderów SD na HD i to w kierunku tych produkowanych przez ADB. Nie nastąpi to od razu, ale stopniowo, na zasadzie migracji. Przez bliżej niekreślony okres przejściowy będzie koegzystencja dekoderów z dostępem warunkowym Nagravsion (CYFRA+) i Conax (N), a rynek zaopatrywać będą dotychczasowi dostawcy: Pace, Sagemcom i ADB.
- W planach na przyszłość przyjęto, że dekodery nbox od ADB mają zdominować sieć abonencką, a Pace PVR i Sagem PVR od CYFRY+ głównie posłużą do przejścia z SD do HD. Przewidywane jest wprowadzenie jeszcze w tym roku kolejnej generacji dekoderów PVR.
źródło: Janusz Sulisz, www.satkurier.pl |
|
Jak podaje Deloitte, w 2013 pojawi się kilka pierwszych testowych kanałów 4K (Ultra HD). Pierwsze komercyjne kanały Ultra HD rozpoczną nadawanie w 2014/2015 roku.
Koszt stworzenie kanału Ultra HD jest dla nadawców niebagatelny. Przewiduje się, że wyniesie to od 10 do 15 mln. USD, w tym wymiana sprzętu i modernizacja infrastruktury. Dla porównania uruchomienie kanału HD, to koszt 2 mln USD. Na rozwój Ultra HD trzeba będzie od 18 do 36 miesięcy, przewiduje Deloitte. Czas ten jest potrzebny na rozwój technologi, dostępność telewizorów 4K w ofercie co najmniej 10 producentów, a przede wszystkim dostępność kontentu wyprodukowanego w nowym standardzie.
Wyzwaniem jest stworzenie odpowiedniego nośnika dla dystrybucji treści Ultra HD. Przewiduje się, że będzie to 8 warstwowy dysk Blue Ray, o pojemności 200 GB. |
|
|
|
<< |« start < « wstecz 1 2 3 4 dalej » > koniec »| >>
|
Pozycje :: 17 - 24 z 31 |